Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday 24 July 2017

Porównania.

Kiedy zaczęłam prowadzić tego bloga Dżunior miał niespełna trzy miesiące. Nie pamiętałam tego oczywiście, wyczytalam teraz w pierwszej czy drugiej notce ;) Maluch ma obecnie trzy i pół miesiąca, czyli można powiedzieć wzięło mnie w podobnym czasie.
Wtedy obserwowałam starszaka, teraz młodszaka - z jedną różnicą. Teraz same nasuwają mi się porównania chłopaków kiedy byli w tym samym wieku.
Ważyli tyle samo :D znalazłam zapisek z wagą Dżuniora. I to mnie bardzo dziwi, bo tak jak starszak jadł na tym etapie chętnie i dużo, tak młodszy braciszek jest dużo bardziej kapryśny, je mniej, rzadziej, więcej się przy karmieniu muszę nagimnastykować. Może temu, że młodszego męczy brzuszek, chyba lekkie kolki, ma ewidentnie problem z kupką. Starszak nie miewał tego tylu problemów za to konkretnie ulewał po posiłkach co z kolei zupełnie nie zdarza się młodszemu.
Porównuję zdjęcia. Chłopcy są równoeż kompletnie inni fizycznie, jakby braćmi nie byli ;) no wiadomo, to nie bliźniaki, ale jakoś podświadomie spodziewałam się większego podobieństwa.
 Cóż jeszcze. Dżunior dorastał w ciszy i spokoju otoczony raczej cichymi z natury rodzicami. Młodszego od początku towarzyszy głośny huragan w postaci szalejącego prawie pięciolatka.
 Chłopcy żyją w wielkiej zgodzie, co było, noe powiem, wielkim pozytywnym zaskoczeniem. Starszak - zero zazdrości, dużo pomocy, radosne zaciekawienie bratem. Maluch - ze spokojem i fascynajcą obserwujący dużego brata. Uwielbiam obserwować tę ich raczkującą jeszcze braterską miłość :)

No comments:

Post a Comment