Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 6 August 2013

Lekka nerwica ;)

Ta pół żartem pół serio, najchętniej obstawiłabym Dżuniora poduchami naokoło albo nie wypuszczała z objęć ;) No, ale tak się nie da. Od kilku dni szał, liczy się tylko podłoga i to co na niej jest i nadaje się do wspinaczki. Albo chociaż ściągnięcia. Poza tym nic. A ja czuję jak mi włosy znowu dostały przyspieszenia w siwieniu :D
Ewentualnie poszłabym w urządzenie chałupy w stylu ''małpi gaj'' jak na poniższych fotkach (materace, materace, wszędzie materace), tylko i tak na dłuższą metę nie zdałoby to egzaminu...



Młody panicz zachwycony pobytem, i wreszcie nikt się nad nim nie trzęsie ;) Tyle tylko że po takich wyjściach zawsze ma rozstrój żołądka, za dużo zarazków na raz. Poza tym ekstra.

Poza tym w weekend jedliśmy lody :D

A Dżunior posiadywał (byle nie za długo ;)) w nowym foteliczku


Wczoraj spotkałam się z pracodawcą, wyłuszczyłam mój punkt widzenia jeśli chodzi o godziny pracy po macierzyńskim - i oczekuję na odpowiedź listowną. Zobaczymy. Nawet jak się zgodzą to jeszcze pozostanie do rozwiązania kwestia dojazdów, ale może małymi kroczkami jakoś uda się rozwiązać to wszystko... O ile się zgodzą :)

No comments:

Post a Comment