Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday 30 August 2013

O łożysku w samochodzie ;)

Które to łożysko zostało dziś wymienione w warsztacie. W samochodzie wreszcie zrobiło się przyjemnie cicho, i wybraliśmy się wszyscy po południu na wycieczkę.
No i cuś Dżuniorowi nie podpasowało, bo ja wiem? Za cicho? Inaczej? No i, krótko mówiąc dostał po raz pierwszy w życiu choroby lokomocyjnej. Błeee ;) Na szczęście sklep blisko, mokre chusteczki i sytuacja została opanowana. Znaczy prawie, autko czeka jeszcze seria wietrzeń :P

Za to na zakupach tatuś młodego panicza, który raczej nie interesuje się jakie ubranka wybieram małemu, dziś wypatrzył wspaniały polar, a jako że jest fanem polarów to ma oko. Przyniósł dumnie do pokazania i oznajmił kategorycznie że bierzemy :D, ja natomiast znalazłam fajne dżinsy - miekkie w dotyku i podszyte od wewnątrz materiałem dresowym... Do tego dwie mega paki pampersów i... nic dla nas :P
Tak więc Dżunio nie dość że nam autko zapachnił to jeszcze prezentów dostał :P

I tylko leciutki mój żal, bo jako że panicz sporym chłopcem jest - nie wypartuję już ubranek w dziale niemowlęcym, chlip. Już w chłopięcych. I gdzie moja mała kruszynka? :D Mamy już w domu dużego rozrabiakę, nie dzidziusia :> A ubranka na 86cm (12-18 miesięcy) są zaledwie luźne, ale zaprawdę nie zbyt duże :)

1 comment:

  1. Zapraszam na moje pierwsze CANDY. Do wygrania gra edukacyjna CYFERKI PLUS i zabawka dla niemowlaka. Agnieszka

    http://superdzieciaczki.blogspot.com/2013/09/candy-candy.html

    ReplyDelete