Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday 27 March 2013

Nowa bryczka.

Odbyliśmy dziś z Dżuniorem próbną przejażdżkę. Bardzo próbną, bo mimo słonka ciągle paskudnie wieje i nie wychodzimy prawie wcale. Irytuje mnie to, ale co robić. Pogody nie zmienię.
No i w sumie dobrze że wyprawa krótka była, bo młody panicz na ten wózeczek jest chyba kapkę zbyt młody jeszcze. Co prawda w opisie stoi jak byk że od trzeciego miesiąca, ale w tym pogańskim kraju noworodki pakują do spacerówek, więc mnie to nie dziwi specjalnie. Na moje oko synusiowi za wygodnie nie było, bryczka poczeka.
Zresztą ja sama muszę się przyzwyczaić, po ciężkim, stabilnym x-landerze leciutką spacerówkę prowadzi się jak wózek dla lalek.

Na pocieszkę po trudach spaceru dałam paniczowi po raz pierwszy troszkę gruszki, tak go to rozemocjonowało że raczął gadać podczas jedzenia. Bardzo był poruszony, pozytywnie oczywiście ;) Powiedziałam do męża że przy jego apetycie to nawet jak mu coś w przyszłości nie będzie smakowało to pewnikiem zje bo mu będzie szkoda ;)

I na koniec kadr ze spaceru :)


No comments:

Post a Comment