Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday 26 September 2013

Eda!

Cóż, stało się to, co podejrzewałam że się stanie ;) pierwszym słowem Dżuniora nie jest bynajmniej mama ani tata, lecz sprytny młodzian zaczął wołać pieska ;3 i robi to już od dziś w pełni świadomie, a złapałam go na tym pierwszy raz kiedy zamknęłam pocztę na kompie. Na pulpicie bowiem jest zdjęcie naszej suczki. A młody panicz akurat stał obok mnie, spojrzał na zdjęcie i i wielce poruszony wykrzyknął "Eda!" Nie jest to dokładnie imię psa, aczkolwiek postało mi w głowie żeby ją przechrzcić na Edzia :>
Manewr powtorzyłam kilkakrotnie, użyłam zdjęcia, i na pewno Eda to Eda :D Zresztą później Dżunior już się rozkręcił i w ogródku przywoływał psicę co i rusz. Biedna, niestety jeszcze nie skumała że ma na to imię reagować :D

No comments:

Post a Comment