Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday 13 December 2013

Nastroje.

I nas troje :)


Nie, jeszcze nie ubraliśmy choinki, to dopiero w Wigilię. Ale w końcu ją kupiliśmy, jednak sztuczną tym razem, a że jest ogromna to sprawdzalismy czy światełek starczy. I tak już została ;) siedzi w kojcu którego Dżunior i tak nie używa a my mamy spokojną głowę że młody panicz nie zrzuci jej sobie na głowę. No i w tym kojcu to jest do sufitu, taką wielką mamy :D

No i siedziałam wczoraj po południu z Dżuniorem, tylko lampki zapalone, świąteczne piosnki z radia, i się nastrajaliśmy. Grudzień to fajny miesiąc do nastrajania się, synek też ładnie umie się momentami wyciszyć. I nawet lekko skrzecząca rzeczywistość nie zabiera mi tych momentów...

30. mam badania, jako że mam skłonności do histeryzowania to po głowie snują mi się czarne scenariusze. Bosz, jak byłam młodsza też się stresowałam, ale raczej samymi badaniami a nie wynikami.. Teraz odwrotnie :P

No comments:

Post a Comment