Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Sunday 6 April 2014

17. miesięcy :)

Yup, to dzisiaj :) Już za miesiąc będziemy mieć w domu półtoraroczniaka. Ale i siedemnastomiesięczniakowi nic nie brakuje ;)
Siedziałam sobie dziś na sofce, i zupełnie nie chciało mi się wstać po polarek leżący nieopodal. Dżunior jak to Dżunior - ciągle w biegu,  więc poprosiłam go żeby mi podał polar. I już za chwilkę było mi ciepło :>
A chwilę wcześniej nasz bardzo pomocny syn z wielkim entuzjazmem pomagał tatusiowi ładować pranie do pralki. Nieco się był tylko zaplątał przy prześcieradle :D
Młody panicz także samodzielnie rozbiera się ze śpiworka, podaje po kolei części garderowy do włożenia, pilnuje mycia rączek po spacerze, całkiem pewnie chodzi i biega, układa proste układanki, z dużym zainteresowaniem ogląda książeczki - głównie ze zwierzątkami, na obrazku pokaże gdzie zwierzątko ma oczko, a znów u siebie bez problemu zauważa paluszki, stopy i brzuszek :D
Mnóstwo się zmieniło w porównaniu z poprzednim miesiącem, mam wrażenie że jego rozwój ciągle przyspiesza i przyspiesza.. Lubi ostatnio przynosić mi kolorowe piłeczki i z dużym zainteresowaniem słucha jak wymieniam ich kolory. Ach, ostatnio również jest bardzo pomocny kiedy trzeba podać pieluszkę na zmianę, ale że samej zmiany nie lubi to po usłużnym podaniu pampersa ucieka i chowa się do kącika ;)
Ze słów największą moc ma ciągle am!, a na drugim miejscu jest e-ma! - szczególnie jak nam coś schowa, albo nie chce mu się poszukać jakiejś rzeczy ;) 
W ogóle, co ja się będę rozpisywać, Dżunior to niewiarygodny bystrzak i mądralka, do tego uroczy i czarujący uśmiechem i sposobem bycia. Co tu dużo mówić, Geniusz!!!

No comments:

Post a Comment