Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday 4 July 2014

Ciężarówka, autobus, samochód, traktor...

... I tak dalej i tak dalej. Dżunior zainteresowania ma, i przeżywa je całym sercem ;)
Rysowanie średnio go rusza, mam wrażenie że mazia po kartce żeby mnie przyjemność zrobić a nie sobie ;)



Odrysowanie dłoni na moment go zainteresowało...


Ale prawdziwa radość była dopiero kiedy ja się wyżyłam artystycznie ;) młody panicz docenił mój wysiłek, a szczególnie przypadł mu do gustu autobus :D



Idąc za ciosem, w koszyku z zakupami wylądowała dziś zgodna z tematyką układanka, i tu Dżunior nie zawiódł pokładanych w nim nadziei i zajął się prezentem z należytą uwagą. Minusem sytuacji jest to że nazwy pojazdów należy mu powtarzać ciągiem do znudzenia. Raczej naszego niż paniczowego :P
Całkiem nieźle synusiowi układanie wychodzi, chyba że nie może precyzyjnie wcelowac, wtedy szybko się frustruje. Ale generalnie skumał w czym rzecz i samo dobieranie par nie jest problemem. Aż miło popatrzeć jak taki skupiony i poważny rozwiązuje zagadki ;)

A dziś z ćwiczeń językowych Dżunior preferuje ciągi typu "mamatatamamamamatatamamatata" gadał tak sobie przed zaśniecięm i układając klocki.. Miłe :D







No comments:

Post a Comment