Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday 7 November 2013

Off Road.

Czyli o naszej dzisiejszej wycieczce, która dzięki dobremu wózkowi zakończyła się sukcesem i szczęśliwym powrotem do domu ;) na klasyczny off road jeździ się jeepem, ja z Dżuniorem wybraliśmy wózek i moje buty, które to średnio przeżyły spacer ;)
Ale co tam będę pisać...






Jakoś jednak z błocka wybrnęliśmy a dalej to już była ładna jesień :)




Teraz młody panicz odsypia trudy wycieczki a ja skończyłam gotować mu zupę. I ciekawość mnie zżera co on na to powie jak już się wyśpi. Do znanego zestawu warzyw dorzuciłam bowiem pora i brukiew, i zupka smakuje mi starą szmatą. A właściwie nie smakuje mi zupełnie :D
Najwyżej piesek będzie miał ekstra obiadek :]

I jeszcze jedna, domowa fotka. Dżunior bardzo lubi tę zabaweczkę :)

:)







1 comment:

  1. Mój synek także uwielbia tunel z IKEA i cuda z nim wyczyniamy:) Gorąco pozdrawiam:)

    ReplyDelete