Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday 11 November 2013

Ubranka na zimę.

Ze dwa tygodnie temu kupiłam Dżuniorowi futrzaka na jesień, widocznego zresztą na ostatnich fotach. Wczoraj pod to wdzianko powedrowała jeszcze kamizelka, grubsze spodnie... I futrzak z takiego w sam raz zrobił się znienacka lekko przyciasny wszerz.. Wzdłuż natomiast idealny, na styk. 
Wieczorem wybierałam kombinezon zimowy. I po krótkien refleksji przestałam oglądać rozmiar 12-18 miesięcy. Bo na ile młodemu paniczowi to starczy? Na miesiąc? A może i tego nie. Więc zamówiłam 18-24, i myślę że będzie ok. Tym bardziej że w zeszłym tygodniu kupiłam dwie bluzy też w takm rozmiarze i cóż, sa ok. A kombinezon z cyklu "bądź widoczny" - czerwony ;)
Do tego jeszcze ciepłe butki, czapka polarowa, bo ostatnią uszankę Dżunior sprytnie i niepostrzeżenie zdjął z głowy i wyrzucił na spacerze. To już druga w karierze synusia zgubiona czapka, skubaniec nie lubi tej części garderoby i stara się upłynniać w stosownym momencie ;)
I czekamy na zimę :) 

No comments:

Post a Comment