Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 12 November 2013

Zabawa w grupie.

Dżunior skończył rok, jest komunikatywny i nie boi się ludzi. Więc postanowiłam godzić z nim na grupę. W domu zna już kąty, zabawki, nie ma radości poznawania nowego, a ja nie będę zagracać chałupy i tak niezbyt dużej nowymi sprzętami.
No i dziś się wybraliśmy po raz pierwszy, mimo wszystko lekko z duszą na ramieniu jak młody panicz sobie poradzi. Moje obawy były bezzasadne :) syn z mety obczaił że miejsce może być nad wyraz interesujące i ruszył z kopyta. Po chwili nawet już się na mnie nie oglądał, zajęty górą nowych zabawek. Posyłał uśmiechy wszystkim, zabrał innemu chłopcu dinozaura, pływał w basenie z piłeczkami i rozwalał wieże z piankowych dużych klocków. Na materacach był wyraźnie zafascynowany możliwością przewracania się bez obtłukiwania zadka ;) Dał się utulić małemu murzynkowi, a starszym dzieciom podawał piłeczki :)
Nawet czas przekąski spędził jak inne dzieci przy stoliczku, choć jako jeden z młodszych dostał jeszcze przypinaną tackę. Zjadł banana, mandarynkę, za to jabłuszkiem już się podzielił z panią ;) nawet uprzejmie wody się napił, choć w domu tak prostego napitku do ust nie bierze ;)

Jutro chyba też pójdziemy :>

Ps. Postępów w chodzeniu chwilowo brak, po wczorajszym spektakularnym wyczynie młody panicz  jak na razie spasował :)

1 comment:

  1. Fajna jest taka grupa, szukałam w Warszawie, ale nie ma nigdzie w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, tylko gdzieś dalej. Szkoda:( Gorąco pozdrawiam:)

    ReplyDelete