Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Saturday 13 April 2013

Duża wanna.

Byliśmy zmuszeni zrezygnować z wanienki Dżuniora. Wyrósł z niej zupełnie, i tym sposobem od dziś jego pokój przestał pełnić rolę pokoju kąpielowego ;) Z pewną nieśmiałością odpaliliśmy dużą wannę, położyłam na dnie leżaczek kąpielowy, i hajda. Młody panicz okazał lekkie zdziwienie i może odrobinę niepokoju na początku, ale kąpiel przebiegła sprawnie i nareszcie mały nie musiał się ściskać.
Podobny los co wanienkę czeka niedługo, a może już jutro nawet, gondolę od wózka. Chwilowo jeszcze Dżunior jest w nią wpasowywany, ale nie jest to najlepsze rozwiązanie. Tak więc miejsce gondoli na kółkach zajmie spacerówka, do tej pory grzecznie czekająca na swoją kolej w naszej sofie.
Jakieś dwa tygodnie temu kupiłam parę par śpiochów na 6-9 miesięcy, i choć z wymiarów w tabelce wydawały się być dobre, okazały się być sporo za duże. Dziś po kąpieli założona para okazała się być prawie dobra, spokojnie do noszenia... Rośnie nam synuś, oj rośnie :)
Zdjęcia z kąpieli w dorosłej wannie z wiadomych względów nie będzie, więc dziś notka bezzdjęciowa ;)

Za to ja z mocnym postanowieniem wzięcia się za siebie. Wyglądam jak spory hipopotam, plus jestem generalnie raczej zapuszczona, mówiąc brutalnie acz prawdziwie. Od poniedziałku wreszcie dieta, dziś już kupione wszystko co potrzeba. Ech, dużo mam tych kilogramów do zrzucenia... :( Plus od paru dni smaruję się namiętnie specyfikiem o nazwie bio-oil. Kupiony właściwie na bliznę po cesarce, okazał się fajnym wynalazkiem również na twarz, no i wreszcie, po wielu próbach i paru kremach doszłam do ładu ze skórą na dłoniach, cud ;) Jeszcze muszę jakoś zaplanować za jakiś czas wizytę u fryzjera... No ale przede wszystkim schudnąć!!!

1 comment:

  1. Wow duża wanna. Mam nadzieję że u nas to jeszcze potrwa zanim sie przeprowadzimy. Gondolę tez kupiłam specjalnie na spacery i jest tak wielka i wygodna że mam nadzieje korzystać zanim Gwiazda nie zacznie w niej sama siadać.
    Życzę powodzenia w dietowym postanowieniu. Chociaz ja jestem na diecie i pewnie na niej pozostanę póki karmię to też by mi się przydało zrzucić jeszcze parę kilo. Stawiam na ruch i długie spacery szybkim krokiem :)

    ReplyDelete