Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Saturday 27 April 2013

Wokół jedzonka ;)

Jedzenie to dla Dżuniora wielce interesujący temat. Najmniejszą atencją darzy jednak zupki, choć nie oznacza to że ich nie zjada ;) Myślę, że gdybym dodała, powiedzmy, odrobinę soli sprawa miałaby się inaczej, ale młody panicz jest moim zdaniem zdecydowanie zbyt młody na sól. Za to psica nie ma bynajmniej żadnych oporów przed zupką. Co Dżuniorowe - oznacza najwspanialszą ambrozję ;)




Wczoraj zaserwowałam mu na drugie śniadanie gęstej kaszki w kubasku, pochłonął bez mrugnięcia. Chociaż nie wiem, czy ten brak mrugnięcia nie był raczej spowodowany sympatyczną skądinąd ciuchcią zwaną Tomkiem w tv. Jest to absolutny numer jeden Dżuniora ostatnio. Jakżesz on się cieszy jak widzi Tomka :D
Wrzucając fotki kulinarne nie mogę zapomnieć o jeszcze jednej, dziś włożyłam małemu do rączki skórkę od chleba i nastąpił szał ciał i uprzęży. Chrupkiem kukurydzianym nie był zainteresowany, za to kawałek chleba wzbudził olbrzymi entuzjazm. Zaraz mu zabrałam, bo to jednak nie jest jeszcze jedzenie dla niego, rozpłakał się żałośnie i trzeba było długo tulić ;)
A z zabaw na pierwszym miejscu pisanie na klawiaturze :D Nie wiem co go w tym tak kręci, ale posadzony przy stole zapamiętale wystukuje na klawiaturze. Bardzo go to bawi. A jak jeszcze wyświetli mu się na monitorze jego własne zdjęcie to radosnemu gulganiu nie ma końca ;)

No i nazbierało się fotek, miałam część wrzucić wczoraj, ale nabawiłam się po południu nowego mebla kuchennego i układanie zajęło mi cały wieczór. Tym bardziej że idąc za ciosem posprzątałam jeszcze szafki i okolice. Za to nareszcie zrobiło mi się trochę więcej miejsca w kuchni. Nie żeby wystarczająco, ale zawsze jest lepiej ;)

No comments:

Post a Comment