Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 2 April 2013

Poświątecznie.

Po ostatnich wypadach dziś dzień był nudny i smutny ;) Mąż wrócił do pracy, a Dżunior do swoich pobudek wraz z budzikiem. Poza  tym dziś wstał chyba z łóżeczka lewym półdupkiem bo  marudny był od rana. A może to samo łóżeczko go tak zniechęciło - wczoraj wystawiliśmy kołyskę w której miał już mocno ciasnawo i wstawiliśmy właśnie łóżeczko. Młody panicz w sumie mógł się poczuć nieswojo, nagle taka przestrzeń ;) Ale niech się przyzwyczaja... Mam niecny plan przenieść małego wraz z jego łóżeczkiem do jego pokoju jak skończy sześć miesięcy. A co mi z tego planu wyjdzie, to i tak czas pokaże ;D

A jednak dzisiejszy dzien nie był aż taki zły ;) Dżunior leżąc na brzuszku ni z tego ni z owego pokazał mi jak pięknie sięga rączką po zabawki. Ja oczywiście gula w gardle i gapię się jak sroka w wiadro, ale co się napatrzyłam to moje. I jak to jest, że taki szkrab nie umie nie umie i nagle bach i jednak umie ;D

Fotki dziś brak, ale ostatnio i tak dużo było ;)

1 comment:

  1. Gratuluję nowej umiejętności :) ech te dzieciaki, rosną tak szybko

    ReplyDelete