Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday 5 April 2013

Kulinarnie ;)

Notka zdeczka przeterminowana bo z wczoraj i dziś już nic nie zostało, ale fakty się liczą ;)
No więc wczoraj z racji brzydkiej pogody zamknęliśmy się z Dżuniorem w kuchni i gawędząc o tym i o owym, a właściwie to bardziej o owym, zrobiliśmy coś takiego:


Które to później niespodziewanie zamieniło się w coś takiego:


Młody panicz nieco się zmachał asystowaniem mi w kuchni, ale był dzielny i nie odpuścił do końca. Pewnie również pamiętał, że miał obiecaną zupkę z mięskiem. Od dawna młody na widok butli z mlekiem w taki specyficzny sposób kląska języczkiem, jakby próbując przyspieszyć luby moment. Wczoraj zauważyłam że zaczął reagować tak samo na łyżeczkę i słoiczek :)
Nie mogłam wiedzieć w jaki sposób Dżunior zareaguje na zupkę z wkładką mięsną, bo dostał ją wczoraj po raz pierwszy. Ale przeczuwałam, że nie będzie problemów z konsumpcją.... Obym ja tak zawsze rację miała ;)


A już jutro wielki dzień, piękne, okrąglutkie pięć miesięcy młodego panicza!

No comments:

Post a Comment