Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday 1 April 2013

I jeszcze jedna fotorelacja :)

Nie da się ukryć że wycieczki lepiej wychodzą na zdjęciach niż w opisie ;) Więc dziś także porcyjka zdjęć z wycieczki.
Dodam tylko, że Dżunior dostał dziś do spróbowania ziemniaka z dynią i cukinią. Próbowałam, dla mnie obrzydlistwo nie do przełknięcia. Młody panicz zrezygnował po paru łyżeczkach, chociaż trzeba przyznać - walczył dzielnie ;) Ku pokrzepieniu duszy nałożyłam mu sowicie ulubionego jabłuszka, i tu już konsumpcja poszła nad wyraz sprawnie. Zakończyła się również standardowo, płaczem pt.  ''czemu jabłuszko się skończyło'' ;)

A wracając do wycieczki  - Dżunior zadowolony bardzo, tylko taka kilkugodzinna wyprawa jest ciągle dla niego bardzo męcząca. Odsypiał potem i odsypiał :)

''Gdzie ja jestem, gdzie ja jestem?''



Mała podpowiedź ;)


Czy może to morze? ;)



A tu znowu troszkę szyszek ;)



I dalej w las, pa pa :)


No comments:

Post a Comment