Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Saturday 25 May 2013

Niańka.

Wreszcie jakoś spokojniej siedzę na dole, a Dżunior pochrapuje na górze w sypialni. Przy komputerze, na biurku, tuż obok mnie stoi sobie małe biało fioletowe urządzonko które czyściutko mi to Dżuniorowe pochrapywanie przekazuje.
Wczesnym wieczorem mieliśmy z mężem ubaw, jedno na górze drugie na dole i gadaliśmy sobie przez niańkę ;D Bo sprytne to urządzonko ma taki myk że można się przez nie porozumiewać jak przed krótkofalówkę. Z tym że jakoś odbioru wspaniała, w niczym nie przypomina krótkofalówek jakimi bawiłam się dziecięciem będąc.
W każdym razie jestem usatysfakcjonowana zakupem, młody panicz od dziś śpi na górze a ja może jutro pozbędę się przynajmniej jednego mebla z salonu - kołyski. Mały nawet nie zdążył w sumie z niej wyrosnąć bo taką większą kupiliśmy.


No comments:

Post a Comment