Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday 25 October 2013

Pa śpioszki, pa ;)

Dżunior od początku sypiał w śpiochach... Jak był malutki, to i spędzał w nich dnie, jako że głównie je przesypiał ;) Wygoda i elegancja w jednym :D
Latem i wczesną jesienią spał tylko w bodziaku, no i w śpiworze. Więc liczyłam się z tym, że śpiochy 6-9 miesięcy bedą za małe, na szczęście jeszcze wiosną kupiłam pakę śpiochów 9-12.
Wczoraj nadeszła wielka chwila wyjęcia tych największych, jeszcze nienoszonych śpioszków......
...... I noszone to one nie będą, no na pewno nie przed młodego panicza. Za małe.... chlip ;)

Właśnie zrobiłam małe zakupki online, śpiochy dla takich dużych chłopców to już rzadkość, więc, ta dam, zamówiłam na próbę dwie piżamki :) Pierwsze piżamki Dżuniora! I jeszcze, przez przypadek wpadłam na kominiarkę (że też to ciągle jest w sprzedaży ;)) i jeszcze to dołożyłam do koszyka. Nic mnie bowiem tak nie stresuje na spacerze jak odkryte Dżuniorowe uszko :)

A wczoraj tatuś oddawał się wraz z synem stolarskiemu hobby. Znaczy tatuś sobie tam ciachał, piłował, i takie tam, a dziecku wręczył dorodne jabłko. I tak obaj mieli w kuchni zajęcie na dłuższy czas :D

1 comment:

  1. I mi żal było schować pajacyki i śpiochy do kartonów, ale nadszedł taki czas i pożegnaliśmy wszystko. Teraz synek także śpi w pidżamce i też bardzo ładnie wygląda:) Serdecznie pozdrawiam:)

    ReplyDelete