Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday 31 January 2013

Tęsknota za rutyną ;)

Właściwie nigdy nie wiem jaki będzie dzień. Zważywszy że siedzę z małym w domu, codziennie robimy to samo, brzmi to nieco dziwnie. Ale taka jest prawda.
Dziś Dżunior miał baardzo spokojny dzień. Sporo spał, nie awanturował się (nadrabia teraz wieczorem powodując przyspieszone siwienie tatusia ;)), leżał sobie na sofce z psiurem i był raczej zadowolony z życia. Zaczęliśmy także ucinać sobie krótkie pogawędki, które wyglądają mniej więcej tak:

synuś: GU!
ja: gu?
synuś, uśmiechając się: gu!
ja: gu??
synuś: yyyyyyy!

fascynujące są to rozmówki, zaczęły się wczoraj. Również wczoraj Dżunior obejrzał swoje pierwsze teletubisie, sądząc z zainteresowania i dziarskiego pokrzykiwania przypadły mu do gustu.

No i dziś, pierwszy raz od dłuższego czasu, wykorzystując spokuj przedpołudnia, pozmywałam, zdążyłam nawet umyć wszystkie synusiowe flaszki, wytarłam kurze, a potem rozbestwiona wrecz spokojem upiekłam chleb :D
O.



I nawet się udał! :D

No comments:

Post a Comment