Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 25 February 2014

Namiocik.

Dżunior ma "skryjówę" od paru dni... I coraz chętniej z niej korzysta. Miejscówa jest top secret, a dostępu broni pani ochroniarz na czterech łapach, i tylko ona ma prawo wejść poza paniczem do tego bunkra ;) patrzę na tą słodką parkę i zaiste wzruszająca jest ta komitywa i przyjaźń jaką się darzą :)




W takich momentach moje towarzystwo jest im conajmniej zbędne ;)

Młody panicz wczoraj z nagła stwierdził że lubi rzadką zupę. Przez chwilę mnie wmurowało i nie wiedziałam o co chodzi, a potem szybko machałam łyżką, a panicz pomrukując zachęcająco oszamał miseczkę kalafiorowej. Samego rzadkiego, bo ziemniaczki, kalafiora i marchewkę zjadł już sobie sam chwilę później. Upodobania Dżuniora, te kulinarne i każde inne zmieniają się z prędkością światła. Dziś nie, jutro koniecznie tak, a pojutrze nigdy w życiu. I wszystko to dotyczy tego samego tematu. Czy tylko mnie się zdaje że to można oświrować w szybkim tempie przy czymś takim? Szczerze mnie zastanawia czy dziś panicz zje swoją zupkę tak chętnie jak wczoraj, czy już dziś będzie bleee ;)
Najlepiej mi dawać mięcho i owoce. Dobrze doprawiony kurak i mandarynki. I dzieciak jest usatysfakcjonowany :P


No comments:

Post a Comment