Chłopaki!

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday 24 January 2014

Mały porządnicki żąda buły ;)

Dość nowym nawyczkiem Dżuniora jest sprzątanie w łóżeczku po spaniu. Odpinam śpiworek, młody panicz go zdejmuje i od razu mi podaje. Następnie jeszcze z moją pomocą ściąga piżamkę, i tak samo - od razu mi podaje. Jeśli położę rzeczy w łóżeczku, młody ściąga brew z dezaprobatą, podaje mi je znowu. Pobudka i już, pościel i piżama znikają :) tak więc składam i odkładam, porządek musi być. Wtedy najprzyjemniej poskakać po materacu, i tylko moje solenne zapewnienie że idziemy do Edy sprawia że mogę Dżuniora na spokojnie wziąć na ręce i zejść na dół. 
Porządnictwo syna objawia się jeszcze, dość szczęśliwie w tym, że jak znajdzie paproszek czy jakiś śmieć to zawsze mi podaje, a przynajmniej gurgnie pytająco w moją stronę zanim wsadzi zdobycz do buzi. Oraz, jak ma akurat ochotę to pomaga mi wrzucać zabawki do kosza. Takiego mam pedancika :D
A dziś znowu w sklepie, dojechawszy do regału z pieczywem, Dżunior próbował zakosić chleb. Prawie mu się udało! W ostatniej chwili  został powstrzymany, a w rączce wylądowała drożdżówka. Spacyfikowało to małego smakosza w ułamku sekundy i wielce ukontentowany dokończył z nami zakupy. Chwilę wcześniej wrzucał do koszyka opakowania swojej kaszki, pewnie to go tak wycieńczyło że natychmiast musiał się posilić...

No comments:

Post a Comment